آگهی رایگان
آگهی رایگان
فروشگاه لاستیک سام تایر: عرضه کننده انواع لاستیک از برندهای مختلف با ضمانت و بهترین قیمت

توضیحات آگهی

ما در فروشگاه اینترنتی لاستیک سام تایر بیش از آنچه که فکر کنید به رضایت مشوری اهمیت می‌دهیم؛ مهم ترین دغدغه ما در سام تایر، رضایت مشتریان‌مان است.
ما در این فروشگاه اینترنتی انواع مختلفی از برندهای جهانی و ایرانی معتبر را در سایزها و گل های مختلف گرد هم آورده ایم تا دامنه انتخاب گسترده ای را برای شما فراهم کرده باشیم. از جمله های محبوبی که میتوانید در سام تایر پیدا کنید عبارتند از؛ جنکو، فارود، بریجستون، یزد تایر، کویر تایر، هانکوک، مارشال، رازی، بارز، باروز، جی تی، دانلوپ، شاهین و نکسن.
علاوه بر مهیا نمودن دامنه وسیعی از برندها، امکان دریافت مشاوره قبل از خرید محصول، امکان عودت لاستیک در صورت عدم رضایت از لاستیک خریداری شده، امکان خرید حضوری و اینترنتی از دیگر مزایایی هستند که سام تایر برای مشتریان خود تدارک دیده است.
برای خرید حضوری از شعبه مرکزی ما به آدرس قم، بلوار الغدیر، نبش خیابان قاضی خرم آبادی، پلاک 100 و برای خرید اینترنتی به آدرس سام تایر https://www.samtire.com/ مراجعه نمایید؛ منتظر حضور گرم‌تان هستیم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه لاستیک سام تایر: عرضه کننده انواع لاستیک از برندهای مختلف با ضمانت و بهترین قیمت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *