آگهی رایگان
آگهی رایگان
تعمیر اتو پرس در آریابهکار

توضیحات آگهی

ما در آریابهکار با بیش از ۳۰ سال سابقه در حوزه تعمیر لوازم برقی خانگی، مفتخریم که تمام خدمات تعمیر اتو پرس را با کادری مجرب و همچنین قطعات تماما وارداتی با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌دهیم. از این رو اگر هر گونه مشکلی برای اتو پرس شما پیش آماده است و به دنبال عیب یابی و تعمیر آن هستید، تکنسین‌های ما آماده ارائه خدمات به شما می‌باشند.
پس از آنکه مشکل دستگاه به‌صورت دقیق شناسایی شد، هزینه تعمیرات براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه برآورد می شود و در صورت تائید شما عزیزان، خدمات تعمیر آغاز خواهد شد. همچنین یکی دیگر از روش های ارتباط با کارشناسان آریابهکار، ارسال پیغام از طریق واتساپ و تلگرام شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ می باشد تا در کمترین بازه زمانی پاسخگویی صورت گیرد. لازم به ذکر است جهت ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام، تصویر یا ویدیو ۳۰ ثانیه ای از خرابی دستگاه تهیه کنید و برای کارشناسان ما ارسال کنید.
همچنین ما خدمات تعمیر اتو پرس در برندهای مختلف را بصورت صفر تا صد انجام می‌دهیم و شاخص‌ترین برندهایی که ما تعمیرات آنها را برعهده می‌گیریم عبارتند از: تعمیر اتو پرس فلر، بیم، بکو، فلر، سانی، بایترون، رادکس، ژانومه، زاروتی و غیره.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعمیر اتو پرس در آریابهکار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *