آگهی رایگان
آگهی رایگان
فروش عمده کابل وایر شمع کینگ

توضیحات آگهی

✅ شرکت پارس صنعت کویر (برند کینگ وایر) تولید کننده و توزیع کننده مستقیم و بدون واسطه انواع کابل وایر شمع سیلیکونی بهصورت عمده
? دارنده خط تولید تمام اتوماتیک کابل وایر شمع کابل کلاس F (بوبین دار)
? اعطای نمایندگی محصولات کینگ وایر
? دارای استاندارد ISO
? گارانتی 12 ماهه بدون قید وشرط، همراهبا تضمین 100 درصدی
? شرایط فروش اقساطی
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره زیر تماس بگیرید:

چرا باید به برند کینگ اعتماد کنم؟
این گروه تولید باتوجهبه نیاز تولید داخل و در راستای هدف گذاری در جهت پیشرفت ملی اقدام به تولید و پخش وایر خودروهای داخلی را نموده است.

ساختار کابل مخصوص وایر شمع
• مغزی راکتیو کابل مخصوص وایر شمع از نوع بوبینی با مقاومت اهمی 4 تا 6 کیلو اهم بر متر و نوع مغزی فریتی جهت جذب امواج الکترومغناطیس تولید شدهاند.
• لایه میانی عایقهای ولتاژ از نوع سیلیکون رابر خاص با فیلرهای اینرت بوده که قابلیت تحمل جریانات لحظهای تا 40KV را میسر میسازد.
• لایه بافته شده میانی از جنس الیاف فایبرگلاس بوده که سبب استحکام کابل و اتصال لایه بیرونی به لایه سیلیکونی میانی را فراهم میسازد.
• لایه بیرونی از جنس سیلیکون رابر با مقاومت مکانیکی بالا و مقاوم در برابر انتشار شعله طراحی شده است.

وجود کابل وایر شمع خودرو در سیستم خودرو لازم و ضروری میباشد. میتوان گفت یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع وایر شمع موجود در بازار نوع سیلیکونی آن است. کیفیت این محصول به گونه ای است که در اثر استفاده طولانی هیچ تغییری در کیفیت و همچنین لایه های بیرونی آن ایجاد نمیشود. جنس این محصول در انواع خودروهای کاربراتور و انژکتور یکی است و تنها در اندازه و شکل با یکدیگر متفاوت هستند.
افرادی که قصد خرید عمده دارند، میتوانند از شرکت پارس صنعت کویر برای خرید اقدام نمایند. این شرکت در زمینه تولید و فروش انواع وایر شمع خودرو و قطعات آن در حجم عمده در حال فعالیت است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش عمده کابل وایر شمع کینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *